254 990 Kč
není skladem
Užitková / pracovně-rekreační čtyřkolka s LED matrix světlomety a Full-LED osvětlením, T3b, prodloužený podvozek, třírežimový posilovač řízení EPS-volitelné, kapalinou chlazený motor V-Twin 997 cm3 EFI, vylepšená automatická L/H/N/R/P převodovka s japonskými komponenty, brzdění motorem, pohon 2x4 / 4x4 s uzamykatelným zadním diferenciálem, 4x hydraulická kotoučová brzda, nezávislá dvojitá A-ramena vpředu i vzadu, nitrogenové tlumiče EVO, přední ochranný rám, tažné zařízení, el. naviják 3000 lbs, kompozitní nosiče zavazadel vpředu a vzadu, Full-LED matrix světlomety, Full-LED osvětlení, chrániče rukou, samostatné sedadlo spolujezdce s opěrkou zad a madly, odnímatelná mřížka chladiče, 12V zásuvka, 14" ALU disky, značkové pneumatiky
Dvouválcový V-Twin je jedním z největších motorů světa čtyřkolek. Díky obrovskému výkonu a vysokému točivému momentu dává čtyřkolce vynikající dynamiku a mohutnou tažnou sílu. Moderní elektronické vstřikování paliva zaručuje spolehlivé starty, čisté spalování a nízkou spotřebu. Zcela nová automatická převodovka s vysoce účinnou motorovou brzdou má zesílenou konstrukci, japonské komponenty a minimální nároky na údržbu.
Posilovač řízení zlepšuje ovladatelnost čtyřkolky a zmenšuje sílu potřebnou na řízení, ani dlouhá jízda nebo celodenní práce vás neunaví. Posilovač ale zachytí i rány do řídítek, když například přední kolo narazí na kámen, díru nebo skrytý pařez. Protože většinu energie pohltí posilovač, náraz vám nevyrazí řídítka z ruky. Posilovač řízení má variabilní účinek a tři volitelné režimy.
Systém pohonu 4x4 se dvěma elektricky uzamykatelnými diferenciály přináší vysokou variabilitu pohonu a skvělou prostupnost terénem. V nejtěžším terénu oceníte elektrické uzávěrky obou diferenciálů a elektrické připojování pohonu předních kol 2x4 / 4x4. Díky tomu se Blade 1000 příjemně řídí v zatáčkách a umožňuje ideálně nakonfigurovat pohon pro každý terén a každou situaci. Výsledkem je dokonalá trakce, vynikající průchodnost těžkým terénem, kultivovaná jízda a snadné řízení.
Typ: | čtyřtaktní dvouválec SOHC do V, EFI |
Objem: | 997 cm3 |
Vrtání x zdvih: | O 92 x 72.0 mm |
Kompresní poměr: | 10.2 : 1 |
Výkon: | 83 k (60,9kW) / 6750 ot/min. |
Chlazení: | kapalinou + elektrický ventilátor |
Pohon: | 2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný |
Převodovka: | automatická, CVT variátor se zpátečkou a polohou Parking, L/H/N/R/P, brzdění motorem |
Uzávěrka diferenciálu: | na přední i zadní nápravě, elektrické ovládání |
EPS: | elektrický posilovač řízení s variabilním účinkem a třemi režimy |
Zavěšení přední: | nezávislé, dvojitá A-ramena |
Zavěšení zadní: | nezávislé, dvojitá A-ramena |
Pérování přední: | kapalinové tlumiče EVO + pětipolohově nastavitelné předpětí pružin |
Pérování zadní: | kapalinové tlumiče EVO + pětipolohově nastavitelné předpětí pružin |
Brzdy přední: | 2x hydraulická kotoučová, O 230 mm |
Brzdy zadní: | 2x hydraulická kotoučová |
Pneumatiky přední: | AT26 x 9 - 14 |
Pneumatiky zadní: | AT26 x 11 - 14 |
Celková délka: | 2330 mm |
Celková šířka: | 1200 mm |
Celková výška: | 1290 mm |
Světlá výška: | 260 mm vpředu / 290 mm vzadu |
Rozvor: | 1445 mm |
Provozní hmotnost: | 451 kg |
Palivová nádrž: | 23 l |
Displej: | Digitální multifunkční displej s funkcemi: otáčkoměr, rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 denní počítadla ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počítadlo najetých motohodin, celkové počítadlo najetých motohodin, palivoměr, zobrazení režimu posilovače, diagnostické a poruchové kódy, hodiny |
Kontrolky: | pohon 4x4, zařazený převod, přehřátí motoru, motorový olej, ukazatele směru, osvětlení |
Osvětlení: | Full LED matrix přední světlomety, LED světla pro denní svícení, LED blikače, LED zadní světla |
Homologované tažné zařízení, elektrické přepínání pohonu 2x4/4x4 se dvěma uzamykatelnými diferenciály (L7e), třírežimový posilovač řízení s variabilním účinkem, špičkové tlumiče EVO, pancéřované brzdové hadičky, atraktivní 14palcové hliníkové disky, značkové pneumatiky Maxxis Bighorn, chrániče rukou, robustní přední rám, kompozitové nosiče zavazadel vpředu i vzadu, samostatné sedadlo pro spolujezdce s opěrkou zad a madly, opěrky nohou pro spolujezdce, vodotěsný naviják 3000lbs, 12V zásuvka, Full-LED osvětlení
Homologace pro silniční provoz: | ano (řidičské oprávnění skupiny B - automobil) T3b i L7e |
Registrační značka (SPZ) | v ceně (spolu se čtyřkolkou získáte čistopis Technického průkazu) |
Značka | TGB |
---|