225 990 Kč
není skladem
!!! 5 let záruka na všechny stroje CFMOTO !!!
Sebevědomí, atraktivita funkčnost, moderna. To jsou atributy designu rakouské společnosti Kiska Design, která se podílela na designu množství produktů, které přinášejí radost a nadšení majitelům po celém světě. Osobitá linka předního LED světlometu, navazující větrný štít, integrované přídavné světlomety a klasická silueta přinášejí tyto prvky do designu CFMOTO 800MT.
Díky spojení společností CFMOTO a KTM do společného výrobního závodu jedete na moderním stroji, kde jedním ze základních stavebních kamenů je dvouválcový řadový motor LC8 799cm3. Při plnění emisní normy Euro5 máte k dispozici výkon 91 koní a kroutící moment 75 Nm. Ve vysokých otáčkách motor disponuje výrazně sportovním charakterem, který vaši cestu promění v emocionální zážitek. Vyvážený průběh kroutícího momentu ve středních otáčkách dokáže zklidnit jízdu a nechá vás vychutnat místa, která objevujete a nebo s rozvahou zvládat veškeré nástrahy města. Úspornost motoru znamená, při objemu nádrže 19l, dojezd, až 400km. Díky možnosti zvolit si režim motoru RAIN, nebo SPORT, máte k dispozici vždy takovou odezvu, jakou potřebujete. Plně stavitelný podvozek japonské značky KYB je přirozenou oporou, nad kterou nebudete přemýšlet, bez rozdílu, zdali zdoláváte dálniční kilometry, nebo objevujete místa mimo hlavní cesty. Širokým rozsahem nastavení se CFMOTO 800MT přizpůsobí všem jezdcům a prostředí, ve kterém se pohybují. Veškeré údaje důležité pro bezpečnost a cestovní komfort jsou zobrazovány na barevném TFT displeji 7”.
Jen motor a podvozek nemohou být kompletním celkem. Proto byly použity komponenty a prvky, jako brzdy J.Juan, ABS Continental, motomanagement Bosch, tempomat, antihoppingová spojka, padací rámy, mlhová světla, výškově stavitelný větrný štít, které dohromady tvoří cestovatele, jakým CFMOTO 800MT Sport je.
Možností, jak CFMOTO 800MT dále přizpůsobit požadavkům konkrétního jezdce, jsou prvky rozšiřující výbavy, jako je například sada originálních hliníkových boxů.
CFMOTO 800MT Touring důkladně prověřuje v rámci dlouhodobého předprodukčního testu motocyklový matador a kilometrový rekordman Jarda Šíma. V terénu pak 800MT Touring řádně vyzkoušel i Pepa Sršeň! Dlouhodobý test CFMOTO 800MT můžete sledovat přímo ve speciálním playlistu na Youtube.
Motor: | Řadový dvouválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů |
Zdvihový objem: | 799 ccm3 |
Vrtání x Zdvih: | 88 x 65,7 mm |
Komprese: | 12.7: 1 |
Řízení motoru: | Elektronické vstřikování a řídící jednotka Bosch |
Převodovka: | Manuální, 6 rychlostí |
Spojka: | V olejové lázni, s možností prokluzu - "antihoppingová" |
Odpružení: | Plně stavitelné KYB (Jap), přední Upside-down vidlice - 160 mm zdvih, zadní Monoshock - 150 mm zdvih |
Brzdy: | J.Juan (Španělsko) Přední dvojitá kotoučová 320 mm radiální, 4pístkové třmeny, zadní 260 mm |
ABS: | Continental, náklonové |
Ráfky: | ALU,19MT (p), 17MT (z) |
Pneumatiky: | Maxxis Maxxventure MA1: Přední: 110/80 R19 Zadní: 150/70 R17 |
Délka: | 2234 mm |
Šířka: | 853 mm |
Výška: | 1277 mm |
Výška sedáku: | Maximálně 825 mm |
Světlá výška: | Minimálně 190 mm (dle nastavení stroje a nákladu) |
Nádrž: | 19 l |
Pohotovostní hmotnost: | 231 kg |
Značka | CFMOTO |
---|